Öroninflammation & nyfrissad

Nu har hela dagen gått och kvällen kommit. Hos farbror doktorn gick det inte så bra, det visade sig att Macke hade öroninflammation och och Fredrik hade något virus som han fick antibiotika för och samtidigt frågade hon om han var allergisk mot något varav han svarar, ja mot städning. Så hon ordinerade medicin som måste intas i samband med dammsugning, toalettstädning och diskning, så där fick han ;). Henne valde jag omedelbart som husläkare och jag kommer skicka gubben dit ofta.
Sen drog jag vidare för inköp av min nya fina vårjacka, det blev en beige från Vila. Efter det vart det ett besök hos frissan och jag är helnöjd, det blev lugg och lite uppljusning av håret, lite vårfräscht. Sen in på arbetsförmedlingen för avstämning. Mormor var snäll och passade Macke medans jag var hos frissan och på arbetsförmedlingen. Åkte sen hem och gjorde lite middag till pluttarna, själv väntade jag på att min käre man skulle komma hem med lite smörgåstårta. Macke ville inte han någon mat alls, han fick tillbaks sin feber så han sover sen en halvtimme tillbaks och nu ska jag kasta dom andra pluttisarna i säng.
Kram på er så länge...

      

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0