Pysseldag för Jonte

Idag var jag och Jonte iväg på höstlovspyssel, men vi var dom ända som var där och dom ända som hade varit där på hela dagen. Lite tråkigt då dom hade dukat upp massor av pysselgrejer, hur mycket som helst. Men Jonte gjorde julklappar, farsdagspresent och julpyssel. Fick själv lite ide'er till julklappar som man kan pyssla till själv. Lite tråkigt att vi var själva där men Jonte var glad och nöjd över sina verk.

'Efter pysslet åkte vi raka vägen till dagis och hämtade Maxen och Benjamin och sen vidare till Willys och handlade lite inför att vi skall åka till Dalarna imorgon. Sen hem för att vänta in mannen som hade varit på jobb i Karlstad, när han kom hem så gjorde vi iordning färsk pasta med ädelostsås och så en kall alkoholfri carlsberg till det. Egentligen är det godast med ett glas rött till, men jag har nästan inte druckit någon alkohol alls denna graviditet.

Fredrik fick lägga barnen själv då jag har haft värkar med jämna mellanrum hela kväll och har det fortfarande, men jag tror bara att det är falskt alarm. Barnen har dom sista veckorna varit väldigt uppspelta och jobbiga, vet inte om det är för att dom väntar på sin lillebror. Kanske därför jag har såna värkar för att jag får bli upprörd på dem hela tiden. Så just nu skulle jag vilja skänka dom på blocket. Är ikväll väldigt ledsen att vi inte har fler släktingar som skulle kunna ställa upp och hjälpa oss när vi nu skulle behöva det som mest. Jag är ju så trött och slut nu när det är bara två veckor kvar. Så till alla där ute som har släktingar som ställer upp för er, krama dom extra mycket nästa gång.
Ska titta klart på Lyxfällan och sen gå och lägga mig.
Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till underbara William!

Sv: Tack så hemskt mycket, och stort grattis till dig också! Den jag använder kommer från http://susnet.se/tjanster/



Det var längesen jag fixade den, så jag minns inte riktigt hur man gör. Men har för mig att dom förklarar ganska bra på hemsidan! Lycka till! :)

2010-12-09 @ 22:54:33
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:20:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Hanna Z

SEx söner? Det var värst:) Ja jag hoppas vår lill* plutt också dyker upp snart. Men den är envis som bara den där inne, haha.

Jo jag ska visa, kommer nog upp idag:)

2010-12-21 @ 12:57:24
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0