Febrig son i natt ♥

I natt kom Maxen över till oss med feber och bara feber, ingenting annat. Det är klart att han hostar lite men ingen förkylning och det här är andra gången han drabbas av feber på kort tid. Så idag sitter vi hemma i soffan tittar på barnprogram och har haft brasan igång ett bra tag, så det är rena rama utlandsvärmen i huset. Skulle behöva fixa massor av saker innan bebisen kommer, ta fram bebiskläder, köpa en byrå åt bebisen, hämta vinterhjulen till vagnen och plocka ur massor av lakan som ligger i bebissängen sen jag röjde loss i garderoben. Dessutom hade jag tänkte och åka och försöka fixa lite vinterkläder åt Jonte och Sebban idag, men ska försöka ta det imorgon om han inte har feber så klart, han har ingen feber just nu men det brukar ju komma framåt kvällen. Kanske skall rycka upp mig och försöka göra lite nytta, men man känner sig bara stor, tung och trött just nu. Jag skulle gärna vilja att han kom ut nu men samtidigt är jag lite rädd för den där förbaskade förlossningssmärtan. Men det finns ju ingen ångervecka så det är väl bara att bita ihop när det väl är dags. Tar nog en kaffe innan jag sätter fart, man ska inte stressa i onödan ;).
Kram på er alla...


Kommentarer
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Tack för tipsen och lycka till! :)

2010-10-26 @ 18:59:02
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0