Dålig Fredagmorgon

En fredag morgon ska ju vara en bra morgon, då man börjar känna lugnet att helgen börja infinna sig och man får umgås hela familjen. Men så har dok inte min fredag morgon blivit, Benjamin och Maxen är helt rabbiata och sen till på köpet så ringde dagischefen, jag har ju stridit med henne om tiderna ett tag och min krafter för det börjar ta slut och jag kan inte förstå att man bara måste vara så jvl vrång. Och dessutom så vill hon skylla över sina problem på sin personal, jag tror att jag går i taket snart. Kunde hon inte valt en måndag istället, är så trött på denna människa och det är fler, men ingen som säger något. Nej, nu ska jag rycka upp mig och bli en glad person som jag brukar vara.
Ta vara på dagen vänner...



Kommentarer
Postat av: Javabönan

Hallå!



Låt nu inte dagischefen förstöra din helg...glöm det över helgen och ta tag i det nästa vecka i stället. Du kommer att orka stå på dig, det gör man när det gäller ens barn(det viktigaste man har).



Tänk positivt och tänk vilken bra husläkare ni skaffat, såna växer inte på träd i dessa dagar när man helst inte ska kosta vården en spänn.



Tråkigt med öroninflammation men tack och lov brukar det bli bättre rätt fort när de får penicillin, det är i alla fall skönare när man väl vet vad som är fel.



Här skiner solen och det gör den säkert hos er också så ni kanske kan vara ute lite i helgen och göra snögubbar i snön, om ni har nån kvar vill säga. =)



Själv är det bara jag, Fredrik & Esmeralda i helgen så det ska bli lugnt och skönt för vi har typ fritidsgård varannan helg. Och visst är det kul när alla barn är här men också jobbigt, man längtar efter dem när de inte är här men ändå tycker man det är skönt den helgen vi är ensamma.



Ha nu en riktigt mysig helg med familjen och vila upp er!



Kramar,

Maria(Sis)

2010-03-12 @ 10:23:18
URL: http://javabonan.blogspot.com
Postat av: Therese

Halkade in här på din blogg och passar på att säga hej

2010-03-12 @ 12:35:01
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: jenny ♥ tävla gärna hos mig!

Hoppas du får en fin helg trots allt! Kram Jenny

2010-03-13 @ 14:50:10
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0