Torsdag morgon & mulet

Godmorgon alla där ute! I natt höll Maxen på och hostade hela natten så jag fick knappt sova någonting och dessutom så tror vi att Fredrik har halsfluss, så idag ska dom iväg till doktorn båda två så vi kanske blir av med alla bacilurerna här hemma. Själv ska jag till frissan och fixa frillan och sen till arbetsförmedlingen. Hade fått massa roliga jobb ifrån Poolia som jag ska söka idag och hoppas på tur. En annan sak som gjorde mig glad var när jag ställde mig på vågen och såg att jag hade gått ner ett kilo trots massor av mys på sportlovsveckan, men det var väl all uteaktivitet som gjorde att det inte fastnade så mycket.
Nej, nu ska jag klä på den lilla busen så vi kan komma iväg till farbror doktorn.
Stor kram till er alla i det mulna vädret...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för dina stöttande kommentarer, det värmer :)



Grattis till viktnedgången!



Kram

2010-03-12 @ 07:27:51
URL: http://minbebis.com/blogg/sofia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0