V11 i bilder

Fy vad jag är dålig på att blogga, men jag är så vårtrött nu och längtar efter sol så jag orkar inte riktigt fast jag vill. Men jag måste bara lägga ut lite bilder på våran härliga vecka i Järvsö. Det var övervägande sol hela veckan, vi grillade, myste och bastade och vi två tillfällen orkade vi vara sociala och umgås med våra kära vänner Mikaela och Pablo och co eller även kallade familjen Taikon. Vi har hemma hos dem vid ett tillfälle och snackade lite skit och fick höra en hel del rövarhistorier som man inte ens kan ta upp här och jag vet definitivt nu vem Mikaela brås på trots att jag aldrig träffat hennes pappa. Hennes mamma var nog värst på dessa rövarhistorier. Sådan mor sådan dotter. Sen var vi på afterski tillsammans med dem uppe på toppen av berget och där var det mer skumma typer än icke skumma, dom flesta såg lite halvkrimenella ut tycker jag. Det var inte den bästa afterskin jag varit på, men det var trevligt. Barnen tyckte lika så, men var lite besvikna på att det inte dansades på bordet och speciellt Alice var besviken på det, jag håller med, ingen fest utan dans på bordet.
Småkillarna åkte skoter vid ett tillfälle och dom var helt saliga efter det, så nu står det en skoter på önskelistan.
Bilderna får säga resten, men jag kan säga alla våra killar är fantastiskt duktiga på att åka skidor nu.
Kram och ha en fortsatt bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0