Kunglig vagga till kotten

Jag har beställt världens finaste vagga till våran lilla kotte, den är så fin och med prinskrona och allt. Jag har beställt den ifrån www.gladagrodan.com och dom har helt underbara sängar mm. Den är handgjord och görs endast på beställning, tänkte att den skall få gå i arv sen inom vår släkt.
Ikväll ska jag gå ut och äta med några granntjejer, vi brukar göra det lite då och då och sitta och snacka lite skit i lugn och ro. Det är alltid trevligt, men idag är jag så trött att jag är helt svart under ögonen, hoppas jag orkar vara med ett tag i varje fall. Vill att den här kotten skall komma ut nuuuuu.
Ha en trevlig kväll....


Kommentarer
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Hej Lill!



Vad kul att du vill veta hur vi gjorde! Jag tänkte jag skulle skriva ett inlägg där jag beskriver hur vi gjorde, vad vi använde osv. så fort jag är färdig med allt efterarbete med avgjutningen. Ska lacka den ikväll så inlägget kommer nog upp imorgon då jag vet om resultatet blev bra eller inte.



Är det okej? :)



Kram Ida

2010-11-03 @ 16:27:55
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0