Börja om...

Tänkte göra ett nytt försök att börja blogga igen då jag har saknat det lite och sen kan det vara trevligt för farfar och Karin i Finland att få läsa lite vad vi gör om dagarna här i Kungsängen. Tröttnade att skriva pga en anledning som jag inte vill ta upp här, men nu ska jag göra ett nytt försök.

Idag regnar det och Benjamin är hemma för han fick feber i natt, så han sitter och tittar på Narnia och jag slappar i sängen med värmedyna och datorn. Har förmodligen fått en muskelinflammation som gör ont som satan rent ut sagt. Väderprognosen sa att det skulle bli snö redan nu till helgen så ikväll ska Freddan byta till vintersulor på en av bilarna i varje fall. Trodde den där snön skulle dröja lite till innan den kom, men tydligen inte.
Skulle behöva göra massor med saker här hemma men har inte riktigt den orken tyvärr, och med axelont så blir det inte bättre. Nej, nu ska jag gå ner och se om Mie vill ha lite pannkisar till lunch, fick hela 6 kilo färdiga pannkakor av grannen Reijo, ingen är mer glad än jag. Så skönt att ha hemma vid såna här tillfällen, tack, tack...
Kram och ha en bra dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0